ח"כ סעדה: "כשלנו שהבאנו את הכל באבחה אחת"

אסתי פלד No Comments on ח"כ סעדה: "כשלנו שהבאנו את הכל באבחה אחת"

ח"כ משה סעדה במהדורה המרכזית: "הצד השני רואה שיח של סקרים. הם לא באמת ניסו להגיע לעמק השווה. אנחנו לוקחים את המצע שלהם ומחוקקים"

צילום: יונתן סינדל/פלאש90
18:27
30.04.24
איתי גדסי No Comments on איזנקוט מאשים: "חברי קבינט מפעילים סחיטה באיומים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ משה סעדה (הליכוד), שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לתוצאות הבחירות ללשכת עורכי הדין: "היה ברור שיהיה פער כזה. עד היום אנשי הפרקליטות לא היו מצביעים בכלל אבל היום הם הלכו להצביע בהמוניהם. לכן ברור היה שיהיה פער כזה. כולם התגייסו בשמאל כי הייתה תחושת חירום כדי לחזק את האנטי רפורמה. וגם שמנו מועמד כאילו ימין ועם כל הבעייתיות איתו".

הוא הביע את עמדתו לפיה: "אסור שהלשכה תהיה בוועדה לבחירת שופטים, היא בניגוד עניינים מובהק".

על קידום הרפורמה: "אנחנו הבנו שכשלנו שהבאנו את הכל באבחה אחת. נדון בראשון הקרוב על הסבירות. אנחנו נחוקק את זה וגם את הוועדה לבחירת שופטים. אין לנו ברירה. אחרת נקבל מצב של 80-0 בוועדה הנוכחית. נקבל מצב שממשלת ימין על מלא בוחרת אפס שופטים לאומיים".

על שינוי המדיניות בכל התחומים: "תראה מה עשינו בעזה. תראה את התגובה שלנו לפיגוע, לבנות 1000 יח"ד בעלי. תראה את התקציב, חלק מהמיליארדים, הלכו לזהות יהודית במקום לעבאס. אמרו לנו שאף אחד לא ירצה להשקיע בישראל אבל הנה הגיעה אינטל עם השקעת ענק".

על ההידברות: "הצד השני רואה שיח של סקרים. הם לא באמת ניסו להגיע לעמק השווה. אנחנו לוקחים את המצע שלהם ומחוקקים. גם בבית המשפט העליון יש מחלוקת גדולה על הסבירות. אמר כבר בעבר בית המשפט שלא סביר שבית המשפט יקבע מה סביר".



0 תגובות